Golf Parks Poland zostało partnerem Podyplomowych Studiów Marketingu Sportu organizowanych przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie.
Golf Parks Poland dołączył do grona szacownego grona partnerów studiów, którymi są Polski Komitet Olimpijski, Spółka Zarządzająca Tauron Basket Ligą oraz Polski Związek Tenisowy.
Celem Podyplomowych Studiów Marketingu Sportu jest przygotowanie słuchaczy do pracy w klubach i innych organizacjach sportowych, które prowadzą działania marketingowe pozyskując przychody na swe funkcjonowanie. Studia mają także na celu doskonalenie wiedzy słuchaczy, dotyczącej sponsorowania organizacji i imprez sportowych. Są one także przeznaczone dla osób, pracujących w firmach inwestujących w sport – prowadzących marketing przez sport.
Wykładowcami na studiach są pracownicy Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i innych wyższych uczelni, zajmujący się problematyką zarządzania i marketingu oraz doświadczeni praktycy, specjalizujący się w realizacji przedsięwzięć marketingu sportowego, którzy dysponują unikatową w Polsce wiedzą w tej dziedzinie.
Obecnie trwa rekrutacja do IX edycji studiów, która odbędzie się w roku akademickim 2013/2014. Szczegółowe informacje o zasadach przyjęcia na studia oraz programie zajęć na stronie Podyplomowych Studiów Marketingu Sportu.